CASE: THE EXPERIENCE
OF A LIFETIME

De Nonnen van Vught. Al decennialang worden ze internationaal geroemd vanwege hun effectieve taaltrainingen. Iedereen kent ze als ‘de Nonnen van Vught’, maar hoe treed je naar buiten als je eigenlijk Language Institute Regina Coeli heet? Maar ook: hoe bereik je de in bedrijven opkomende Generatie Y? We schoven aan bij ‘de nonnen’ en concludeerden dat Regina Coeli alles te bieden heeft waar Generatie Y gek op is: beleving, verdieping, kwaliteit en authenticiteit.

‘Shareable’ kwaliteitsmerk
We tilden het merk naar een hoger niveau en presenteerden het nieuwe Regina Coeli als een – voor Generatie Y – ‘shareable’ kwaliteitsmerk op basis van hun authentieke historie. ‘The experience of a lifetime’ wordt de kern van de nieuwe positionering. Een belofte die voortkomt uit een optelsom van intensieve persoonlijke lessen en het volledig op maat gemaakte programma, faciliteiten als een eigen restaurant, fitness en hotel. Boven alles de rust, reinheid, regelmaat en ruimte die het instituut ademt; één en al Generatie Y-behoeften.

Merk met allure en klasse
We gebruiken veel (en echt) beeld uit het instituut en nemen je in de brochure met behulp van quotes van cursisten mee in een week Regina Coeli. Met een stijlvolle iconische non in het logo slaan we de brug tussen het instituut Regina Coeli en de bekendere Nonnen van Vught. Maar ook door middel van de slimme heading “Intensieve taaltrainingen volgens de methode van de Nonnen van Vught” op website, brochures en banners.

Er staat een merk met allure en klasse dat je als cursist met trots op je LinkedIn zet. We hoefden het niet eens te bedenken; het was er al.

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met Geert.


Deel dit artikel via: