CASE: Web, social media en apps
tegen agressie

Binnen de campagne over agressie tegen zorgprofessionals, 'Wees duidelijk over agressie', nemen digitale middelen een belangrijke rol in. O₂ zet social media in, bouwt een portal en ontwikkelt online applicaties.

Voor social media stelt O₂ de kaders met een social mediaplan. Het contentplan afgestemd met een supportgroep zorgt voor rijke content op Facebook en Twitter die we goed kunnen voorbereiden. Met redactie, monitoring en bijsturing door ons webcareteam gaan we succesvol de dialoog aan.

Bij de webportal die we maken is het de kunst om alle praktische informatie zo overzichtelijk mogelijk te tonen. Een logische indeling met duidelijk interaction design en toegankelijke, actuele teksten zorgen daarvoor.

Complexe zaken duidelijk maken is ook de basis voor de online applicaties die we ontwikkelen. Met de ‘Duidelijk over agressie’ scan kun je met een online vragenlijst alle punten rondom anti-agressiebeleid afvinken. De duidelijke rapportage geeft je inzicht in knelpunten en verbeterpunten. De Business Case is een online rekentool voor inzicht en besluitvorming over budgetten voor anti-agressiebeleid. In vijf stappen bereken je eenvoudig wat een incident kost en wat extra investeren in beleid zowel financieel als kwalitatief kan opleveren.


Deel dit artikel via: