CASE: That was
easy!

Staples vraagt aan ons om in de tijd van de ‘clicks’ te zorgen voor meer klanten in de ‘bricks’. De winkels van Staples Office Centre bieden namelijk alles voor de ondernemer onder één dak en zijn daarmee veel breder in hun aanbod dan de site waar kantoorartikelen worden gekocht. Als je eenmaal bij een winkel binnen bent gaat er echt een wereld voor je open: eigenlijk vind je er je eigen drukkerij, helpdesk, postkantoor, advocaat en ook nog eens meer dan 10.000 kantoorartikelen.

Dat vertellen we onder het thema ‘Staples maakt ondernemen makkelijk’ aan alle klanten. De klanten benaderen we heel open en direct: met ons eigen personeel, een ander voordeel ten opzichte van online winkelen. Bovendien prikken ondernemers gegarandeerd door ‘gebakken lucht’ heen. Kortom: Staples personeel vertelt letterlijk hun eigen visie op ‘maakt ondernemen makkelijk’. In filmpjes op de site, in brochures, folders, online, door middel van point-of-sale materiaal… De ‘Easy button’ –  overgenomen van het Amerikaanse moederbedrijf – ondersteunt de campagne visueel: ‘that was easy’!


Deel dit artikel via: