CASE: GF for women
Sterk merk

GooischeFrutsels is de merknaam van de unieke, kleurrijke en vrolijke kindersieradenlijn van Ingrid Schuringa. Ingrid weet precies wat ze wil. We hoeven alleen goed te luisteren en creatief te vertalen. Logo en huisstijl vormen een strakke basis onder de vrolijke en speelse sieraden. De website is eenvoudig van opzet, zodat kinderen en de sieraden de hoofdrol spelen. Voor de belangrijke internationale kinderkledingbeurs Kleine Fabriek ontwikkelden we de beurstand, displaymaterialen, een assortimentsfolder en persinformatie.

De onbevangen en vrolijke, stoere uitstraling van GooischeFrutsels slaat aan en spreekt niet alleen kinderen, maar ook vele moeders aan. Binnen zes maanden wordt de 100ste winkel verwelkomd als verkooppunt en na 12 maanden gaat GooischeFrutsels ook internationaal!

Begin 2014 is de tijd rijp voor de introductie van de Gooische Frutsels sieradenlijn voor vrouwen. We introduceren de merknaam GF for women. Voor de ondernemende, stijlvolle en actieve vrouw.  We restylen het logo en ontwikkelen ‘you inspire me’ als merkthema. Bovendien zorgen we voor sfeervol en opvallend beeld- en promotiemateriaal bij de succesvolle introductie op de Modefabriek 2014.


Deel dit artikel via: