CASE: GoGo
take-over

C1000 introduceert een nieuwe rage. Althans, dat moet het nog worden. Met de GoGo take-over wil de supermarktketen heel Nederland in de ban van deze vreemde characters brengen. Vraag aan O₂: introduceer de GoGo’s bij onze 40.000 werknemers en maak ’t een hype, bij voorkeur komen we in het Jeugdjournaal.

We introduceren de GoGo’s geheel in stijl van het thema: het is een echt take-over. Statische stickers met de characters erop verschijnen overal in het land, in alle regionale kranten verschijnen foto’s van gespotte GoGo’s op locatie, C1000 personeel krijgt een ansichtkaart thuis met een afbeelding van een GoGo op een lokaal bekende plaats.

De C1000-ondernemers ontvangen een handboek met tips om de actie lokaal maximaal uit te buiten. Hoogtepunt is de Gouden GoGo: daarvan zijn er een paar verstopt in de miljoenen GoGo’s die worden weggegeven. Uit de vinders van die Gouden GoGo komt de winnaar, die we thuis ophalen met een GoGo-limo, naar school brengen en op school nog eens 5.000 GoGo’s uitdelen. En dat was een mooi item in het Jeugdjournaal!


Deel dit artikel via: