CASE: C1000
Battle 2014

Tijdens de C1000 Battle strijden alle C1000-winkels om de titel ‘Beste C1000 van Nederland’. Naast de vormgeving van het concept vraagt C1000 ons mee te denken hoe de campagne 12 weken ‘top of mind’ blijft bij alle medewerkers in de winkels. Ons advies: iedere winkel stelt een Battle Team met een Team Captain samen dat iedere week bij elkaar komt om de acties voor de komende week te bepalen, waarbij ook de klanten worden betrokken. Om de winkels strijdklaar te maken ontvangen alle winkels een Battle pakket met een Battle Tactics brochure, stickers, posters, caps en buttons. 

Medewerkers van C1000 volgen de Battle op de voet op de C1000 Facebook pagina. Het duurt niet lang of de timeline loopt vol met Battle mascottes, foto’s van strak gespiegelde schappen, video’s en berichten van strijdlustige C1000 medewerkers. Speciaal voor de Battle ontwikkelen we een Facebook app waarmee iedere winkel zijn beste teamfoto en uniek teamyell kan uploaden. The game is on! We ondersteunen de Battle wekenlang met aanmoedigingsposters, trofeeën voor winnende winkels, een feestpakket voor in de bus op weg naar een grandioos eindfeest en tenslotte moving billboards, een beker en point-of-sale materiaal voor de beste C1000 van Nederland.


Deel dit artikel via: