CREATIEF CONCEPT COMMUNICATIE = EMOTIE

Het creatief vertalen van een scherpe strategische analyse maakt ons anders dan andere adviseurs. Want in het creatieve concept komt alles samen. De essentie, het onderscheid, de emotie. Bij O2 Communicatie is het ontwikkelen van een creatief concept niet voorbehouden aan de ‘afdeling creatie’. We zien het als een kernkwaliteit van al onze mensen. Daar nemen we ze op aan, daar leiden we in op en daarom zitten ‘de creatieven’ gewoon elke bespreking bij u aan tafel.

 

Ook voor merknamen en producten

Creativiteit zetten we niet alleen in voor campagnes. We werken namelijk ook graag mee aan het ontwikkelen van een aansprekende missie, veelzeggende kernwaarden, een nieuwe merknaam of de USP van een nieuw product of dienst. Voorbeelden? ‘De makers van morgen’ voor Techniek Nederland, ‘Breaking Brains’ voor het Physics congres en ‘Be Boss’ voor CNV Vakmensen. Maar ook de VeiligPlus-aanpak voor Stichting Arbeidsmarkt Gehandicaptenzorg (STAG).